Gegroet - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van Maarten Gemert - WaarBenJij.nu Gegroet - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van Maarten Gemert - WaarBenJij.nu

Gegroet

Door: Maarten

Blijf op de hoogte en volg Maarten

24 Juni 2007 | Nederland, Enkhuizen

Bij deze mijn eerste bericht en tevens testbericht. Ik zal hier, als ik mij eenmaal in het zonnige Australië bevindt, af en toe een bericht plaatsen. Als het kan zal ik ook foto's plaatsen.
Ik hoop jullie - de lezers thuis - op deze manier goed op de hoogte te houden.
Veel plezier!

• 02 Juli 2007 - 12:49

Wannes:

Maarten... Wat vind ik dit fijn zeg! gegroet!

• 14 Juli 2007 - 16:58

Koen:

Mooi, zodra ik rijk ben krijg je een album kado. Fijne tijden toegewenst! Xx

• 08 Augustus 2007 - 15:23

Loekderaarste:

(test, test...1,2,3...ja hij doet het)OEOEOE ik vind je avonturen nu al spannend! En je schrijft zo mooi.
    Ik begin nu al een beetje een leeg gevoel te krijgen. Zou ik je dan nu al missen???

...nee ik heb gewoon honger.

gekkigheid! ik mis je wel hoor. de "24 gemengt" zal een jaar niet meer smaken.

hehe
    kusjes van loek

• 08 Augustus 2007 - 15:26

Lokderaarste:

...en goed geschreven worden

• 09 Augustus 2007 - 09:41

Marieke:

Yeah! Helemaal goed! Ik was al bang dat we echt een jaar niks meer van je zouden horen! Maar gelukkig, jij bent nu ook aan de waar ben jij! Hele fijne reis Maarten.. Ik ga je missen..:(

Liefs, X x, Marieke..

• 09 Augustus 2007 - 18:15