Guess who's back! - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van Maarten Gemert - WaarBenJij.nu Guess who's back! - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van Maarten Gemert - WaarBenJij.nu

Guess who's back!

Door: Maarten

Blijf op de hoogte en volg Maarten

06 Augustus 2008 | Nederland, Enkhuizen

Hoi hallo!
Misschien vragen jullie je af of ik al terug ben. Aangezien ik twee dagen geleden Thailand heb verlaten. Misschien ook niet en vinden jullie het allemaal wel best zo. Hoe dan ook; ik ben veilig in Nederland aangekomen. En niet zomaar, neen, ik ben van Hong Kong naar hier gevlogen in Business Class. Hoe vaak kom je daar terecht? Niet vaak volgens mij. Business Class, waar je een echt menu hebt en je stoel kan veranderen in een bed. Veels te vet. Ik weet niet hóe ik in Business Class terecht ben gekomen maar ik ben zonder klagen en vliegtuig ingelopen en ik kwam topfit aan in Amsterdam waar mijn lieve ouders, broeder Hayo en Loekie en Thanh Thao me al stonden op te wachten. Wat een gezelligheid. Na een hapje en een drankje zijn we weer terug gereden naar het ouderlijk huis in Enkhuizen.
Daarna ben ik vooral verwonderd geweest over hoe alles nog steeds exact hetzelfde is.

Nu heb ik even wat tijd over en wilde ik jullie even laten weten dat ik terug ben en dat ik jullie ook hartelijk wil danken voor alle support, berichtjes, mailtjes en andere middelen van communicatie.

Dank jullie wel!
Maarten.

  • 04 Januari 2009 - 10:48

    Wannes:

    Verhaaltje over texel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maarten

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 47743

Voorgaande reizen:

11 Februari 2015 - 02 September 2015

Zuid Afrika

06 Januari 2012 - 15 Augustus 2012

Studeren en reizen

09 Augustus 2007 - 23 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: